مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-24اجتماعي

قرارگاه امام حسن در ساخت هزار کیلومتر راه روستایی همکاری می کند


بجنورد_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی در ساخت بیش از 1000 کیلومتر راه روستایی استان همکاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد مشتری، صبح امروز شنبه طی نشست خبری در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به راه ها و مسیرهای روستایی اظهار کرد: 176 روستای بالای 20 خانوار فاقد راه روستایی هستند که در مجموع نیاز 644 کیلومتری راه برای آسفالت را شامل می شود.

وی همچنین از شناسایی 16 نقطه پرحادثه طی سال گذشته در راه های استان خبر داد و گفت: در سال جاری اقدامات لازم برای 12 نقطه پرحادثه در جاده های فاروج تا جنگل گلستان و همچنین راه های روستایی رفع می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به وقوع تصادفات پر تعداد در جاده بجنورد به جنگل گلستان تصریح کرد: 60 درصد تصادفات نوروزی در مجموعه 45 کیلومتری مسیر دوطرفه بجنورد به جنگل گلستان واقع شده است.

وی در ادامه به موضوع بهبود حمل و نقل بین شهری برای ایام سفر اربعین پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده همچون 60 دستگاه وسیله حمل و نقل بین شهری برای ایام اربعین خدمات رسانی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه امام حسن در ساخت هزار کیلومتر راه روستایی همکاری می کند

قرارگاه امام حسن در ساخت هزار کیلومتر راه روستایی همکاری می کند