مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-03اقتصادي

تلاش جهاددانشگاهی فارس برای دستیابی به فناوری تجهیزات پزشکی


مدیر مرکز خدمات تخصصی فناوری سلامت وابسته به جهاد دانشگاهی فارس از تلاش این مجموعه برای دستیابی به فناوری تجهیزات پزشکی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر مرکز خدمات تخصصی فناوری سلامت وابسته به جهاد دانشگاهی فارس از تلاش این مجموعه برای دستیابی به فناوری تجهیزات پزشکی خبر داد.

آمنه عوض پور دوشنبه 12 تیر به خبرنگاران گفت: مرکز خدمات تخصصی فناوری سلامت وابسته به جهاد دانشگاهی فارس با هدف دستیابی به فناوری و تولید دانش فنی در زمینه تجهیزات پزشکی، تعمیر و نگهداشت تجهیزات پزشکی بیمارستانی و آزمایشگاهی، ارائه مشاوره های فنی، نظارت فنی و تخصصی، تولید، ساخت و فروش تجهیزات پزشکی، فعالیت های آموزشی ترویجی، برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی، فعالیت خود را از مردادماه 1399 با اخذ موافقت کلی شروع کرده است.

او بیان کرد: این مرکز علاوه بر تعمیر تجهیزات پزشکی، تجارب و توانمندی هایی نظیر تولید و فروش دستگاه گیت ورودی مجهز به سیستم پاشش مواد ضدعفونی کننده و ساخت دستگاه شناسایی آفت سوسک سرخرطومی درخت خرما را کسب کرده است.

عوض پور خاطرنشان کرد: دستگاه شناسایی سوسک سرخرطومی، محصولی فناورانه بود که برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان جهاددانشگاهی استان فارس ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهاددانشگاهی فارس برای دستیابی به فناوری تجهیزات پزشکی

تلاش جهاددانشگاهی فارس برای دستیابی به فناوری تجهیزات پزشکی