مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-06سياسي

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره دانش افزایی ویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

حجت الاسلام وحید ترکاشوند در حاشیه برگزاری این دوره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دوره دانش افزایی هیات علمی دانشگاه ها، طرحی کشوری است که توسط مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح تا پیش از سال 1398 هرساله برگزار می شد، اما از این سال به دلیل شیوع بیماری کرونا برای چندسالی متوقف ماند و اکنون دوباره دوره های آن برگزار می شود.

معاون دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را بیان اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و کارکرد آن، پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص انقلاب اسلامی و قانون اساسی دانست و گفت: امیدواریم خروجی این دوره این باشد که در نهایت اساتید به یک آگاه سازی و منطق خوب و دقیق در این رابطه دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه پیام نور کرمانشاه