مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-13سياسي

دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیلم تجلیل شدند


آییین تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر پنجشنبه در آیین تجلیل از دهیاران بخش مرکزی دیلم اظهار داشت: دهیاران در رسیدن به شاخصه های یک روستای پویا و توسعه یافته و همچنین رضایتمندی مردم نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی روستاییان فراهم کنند.

فرماندار دیلم حمایت دولت و مردم را در پیشرفت امور اجرایی دهیاران در روستاها تعیین کننده عنوان کرد و افزود: دهیاران با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی باید بتوانند منابع دولتی را در راستای شکوفایی و آبادانی روستاها جذب کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران در خط مقدم ارائه خدمات به روستاییان شهرستان قرار دارند، اظهار کرد: توسعه پایدار در روستاها به ویژه در روستاهای مرزی از جمله اهداف اساسی دولت است.

اسدی با تاکید بر اینکه امروز با حمایت های دولت شاهد بالا رفتن انگیزه کاری در دهیاران هستیم که توانسته اند با تمامی کمبودها در حوزه عمران و آبادانی روستاها قدم های مؤثری را بر دارند افزود: فعالیت دهیاران باید شکل مضاعفی به خود بگیرد تا در نهایت منجر به ارتقای جایگاه روستاها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیلم تجلیل شدند

دهیاران بخش مرکزی شهرستان دیلم تجلیل شدند