مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-25سياسي

دادسرای نوشهر رتبه دوم را در مازندران کسب کرد


دادستان نوشهر با اعلام اینکه در دادسراها 100درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیک است، گفت: زمان رسیدگی هر پرونده در دادسرا 38روز است که از این نظر دادسرای نوشهر در مازندران رتبه دوم را کسب کرد.

- ایسنا/مازندران دادستان نوشهر با اعلام اینکه در دادسراها 100درصد ابلاغ ها به صورت الکترونیک است، گفت: زمان رسیدگی هر پرونده در دادسرا 38روز است که از این نظر دادسرای نوشهر در مازندران رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا ابراهیمی عصر یکشنبه 4 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد با اشاره به اینکه از سال قبل 1591 فقره پرونده در دادسرا مانده بود، اظهار کرد: در طی یک سال 20 هزار و 729 پرونده اضافه شد که با تلاش همکاران ما در دستگاه قضا 20 هزار و 803 پرونده منجر به صدور رای شد وعلاوه بر آن 100 پرونده از مانده سال گذشته کاسته شد.

وی با بیان اینکه هوشمند سازی به سرعت دهی در رسیدگی به پرونده ها کمک شایانی کرد، افزود: در شیوه نوین 92 درصد پرونده ها بدون کاغذ بوده و در بخش استعلامات آنلاین نیز 4112 استعلام به صورت برخط انجام شد.

دادستان نوشهر به پیگیری حقوق عامه پرداخت و گفت: در بحث جهاد کشاورزی در حفظ اراضی باغات در سال قبل 26مورد شناسایی و اجرا شد که منجر به اعاده 89 هزار و 731 متر مربع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادسرای نوشهر رتبه دوم را در مازندران کسب کرد

دادسرای نوشهر رتبه دوم را در مازندران کسب کرد