مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-02سياسي

ویژه برنامه «مهمانی سادات» در فرهنگسرای امید برگزار می شود


ویژه برنامه «مهمانی سادات» با هدف آشنایی با واقعه مهم و عظیم غدیر و تجلیل از دختران سادات توسط فرهنگسرای امید برگزار می شود.

- ویژه برنامه مهمانی سادات با هدف آشنایی با واقعه مهم و عظیم غدیر و تجلیل از دختران سادات توسط فرهنگسرای امید برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویژه برنامه مهمانی سادات در دو بخش برپایی همزمان جشن و موکب در نظر گرفته شده که همزمان با ولادت امام هادی (ع) توسط فرهنگسرای امید در بوستان خیام برگزار می شود.

در بخش جشن مهمانی سادات، سوگند خاکزاد مجری گری برنامه را برعهده خواهد داشت و گروه سرود بین المللی اسرا به هنرنمایی خواهند پرداخت.

برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن متنوع است که شامل سخنرانی زهره سادات بهشتی، اجرای تواشیح، مسابقه، پیانو زنی دختر موفق منطقه در رشته موسیقی، اهدای جوایز، پذیرایی و همچنین تجلیل از دختران سادات منطقه می شود.

پروانه دوستی رییس فرهنگسرای امید گسترش فرهنگ ولایت و ایجاد پیوند عمیق بین مردم به ویژه نسل جوان با ولایت ائمه اطهار (ع) را از جمله اهداف برپایی برنامه های گرامیداشت واقعه غدیر برشمرد و با اشاره به برگزاری این جشن گفت: واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت، دارای اهمیت خاصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «مهمانی سادات» در فرهنگسرای امید برگزار می شود

ویژه برنامه «مهمانی سادات» در فرهنگسرای امید برگزار می شود