مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04سياسي

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمامی مدیرانی که در جبهه انقلاب قدم برمی دارند جزو مبلغین انقلاب اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی شامگاه دوشنبه از تلاشگران نهضت تبلیغات اسلامی استان گلستان، تجلیل شد، این مراسم با حضور گروه های مردمی استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در این آیین اظهارکرد: اکنون که در جنگ تبلیغاتی قرار داریم همه عناصر حاکمیتی اسلامی جزو مبلغین و افسران جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته محدود به قشر خاص نیست و همه مدیران و فعالان در آن دخیل هستند، افزود: ما معتقدیم که تبلیغات اسلامی تنها یک سازمان و منحصر به یک قشر نیست.

مدیران انقلابی تجلیل می شوند مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جبهه تبلیغات اسلامی به وسعت آحاد بچه های انقلاب به ویژه همه مدیران است و تمامی مدیرانی که در جبهه انقلاب قدم برمی دارند جزو مبلغین انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از امسال بنا داریم از مدیران دستگاه های اجرایی، دولتی و حاکمیتی که به صورت عملی، میدانی، رفتاری، کلامی، گفتاری در حوزه های مکتوب و مجازی در حال تبلیغ اسلام هستند تجلیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند