مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:312023-07-17سياسي

افزایش 889 درصدی جذب داوطلب در هلال احمر زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان که بدون منت و چشم داشت مادی با هلال احمر فعالیت می کنند تاثیر مهمی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: حضور و فعالیت داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت های هلال احمر استان زنجان، موجب احیای ارزش های پاک و باورهای انسانی می شود.

وی فعالیت هایی چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع، ترویج صلح و دوستی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی را از جمله اقدامات هلال احمر اعلام کرد.

هاشمی ادامه داد: بر همین اساس در سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و 118 عضو داوطلب بالای 35 سال جذب هلال احمر شده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 113 نفر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان دعوت می شود با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان ها عضویت خود را در این نهاد مردم مردمی ثبت و در فعالیت های بشردوستانه با این مجموعه همکاری کنند.

گفتنی است،  در سه ماهه نخست سال جاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان نیز به رشد 223 درصدی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 889 درصدی جذب داوطلب در هلال احمر زنجان

افزایش 889 درصدی جذب داوطلب در هلال احمر زنجان