مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-26سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه به «بازنگری»و«بازمهندسی» اقدامات فرهنگی حج


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بر «بازنگری» و «بازمهندسی» شدن اقدامات فرهنگی عملیات حج تاکید کرد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بر بازنگری و بازمهندسی شدن اقدامات فرهنگی عملیات حج تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در مکه مکرمه برگزار شد و فعالیت های این معاونت در آستانه ایام تشریق مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نماینده ولی فقیه با بیان این که برنامه های در نظر گرفته شده برای حج امسال از برخی سالهای قبل جلوتر است، گفت: این بدان معنا نیست که کار رضایتبخش بوده است چرا که باید بهترین و کاملترین خدمات به ضیوف الرحمان ارائه شود.

وی با تاکید بر این که باید فعالیت های بیشتری در حوزه فرهنگی صورت بگیرد ، خاطرنشان کرد: هر چند اقدامات و فعالیت های خوبی در مدینه و مکه صورت گرفته است اما برای بهتر شدن نیاز به بازنگری و بازمهندسی برنامه های فرهنگی خصوصا در برخی بخش ها داریم که بررسی و آسیب شناسی را از همین حالا شروع کرده ایم.

سرپرست حجاج ایرانی بر اجرای سیاست تشویق و تنبیه در همه بخش های مرتبط با عوامل اجرایی عملیات حج تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان از روحانیون گرفته تا سایر مسئولان باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه به «بازنگری»و«بازمهندسی» اقدامات فرهنگی حج

تاکید نماینده ولی فقیه به «بازنگری»و«بازمهندسی» اقدامات فرهنگی حج