مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-23سياسي

بحث مرجعیت علمی و حل مسائل در دستور کار است


رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC با بیان اینکه مرجعیت علمی، حل مسائل و کمک به رفع نیازهای تحقیقاتی کشور در دستور کار این مؤسسه قرار دارد، - رییس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC با بیان اینکه مرجعیت علمی، حل مسائل و کمک به رفع نیازهای تحقیقاتی کشور در دستور کار این مؤسسه قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای اسلامی رتبه اول را در تولید علم دارد و از نظر تعداد اسناد علمی 80 هزار سند علمی در پایگاه اسکوپوس داریم و 50 هزار سند علمی نمایه شده داخلی نیز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد فاضل زاده در اجلاسیه رؤسای دانشگاه ها و پژوهشگاه های استان قم که با مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) به میزبانی جامعهالمصطفی العالمیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ایده اولیه تاسیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، حدود 20 سال پیش توسط رهبر انقلاب بیان شده بود.

ایشان فرمودند ما یک ISI اسلامی باید داشته باشیم که در نهایت منجر به تاسیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام شد.

وی ادامه داد: اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی، بحث مرجعیت علمی، حل مسائل و کمک به رفع نیازهای تحقیقاتی کشور در دستور کار مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث مرجعیت علمی و حل مسائل در دستور کار است

بحث مرجعیت علمی و حل مسائل در دستور کار است