مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-12اجتماعي

تا سال آینده 208 اتوبوس جدید به ناوگان عمومی کرج اضافه می شود


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: 208 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده که طی امسال و سال آتی به مجموعه اضافه خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: 208 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده که طی امسال و سال آتی به مجموعه اضافه خواهد شد.

محسن امیدوارحسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عصر امروز (21 تیر)، 22 دستگاه ون تاکسی و 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه می شود، اظهار کرد: 208 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده که طی امسال و سال آتی به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت تزریق این اتوبوس و ون ها به خطوط مناطق کم برخورداری است که مسافران به دلیل تعداد محدود اتوبوس ها در جابه جایی با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از اتوبوس های قدیمی سطح شهر کرج هم در مرحله اورهال هستند؛ ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری کرج برای سال جدید برنامه های فراوانی جهت بهبود زیرساخت های حمل و نقل شهری در حوزه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی دارد، گفت: این برنامه ها باید به سرعت اجرایی شود تا شاهد یک سال طلایی برای حمل و نقل عمومی در شهر کرج باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سال آینده 208 اتوبوس جدید به ناوگان عمومی کرج اضافه می شود

تا سال آینده 208 اتوبوس جدید به ناوگان عمومی کرج اضافه می شود