مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-22سياسي

ایفای نقش آیپک در بازی 2 حزبی سناتورهای آمریکایی علیه ایران


بسیاری از سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا، انتخاب مجدد خود در ایالات شان را مرهون حمایت لابی های صهیونیستی می دانند، لذا مخالفت با آیپک برای آنها هزینه ساز خواهد بود! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز  نوشت: هر اندازه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 و سپس انتخابات کنگره نزدیک تر می شویم، پیوند میان لابی صهیونیستی آیپک و سناتورهای هر دو حزب سنتی آمریکا نمود بیشتری پیدا می کند.

بسیاری از سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان، انتخاب مجدد خود در ایالاتشان را مرهون حمایت لابی های صهیونیستی می دانند، لذا مخالفت با آیپک برای آنها هزینه ساز خواهد بود! حتی سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به نوعی از عدم ارائه هرگونه توافق احتمالی با ایران به کنگره استقبال می کنند زیرا رای مثبت آنها به این توافق، حمایت انتخاباتی آیپک از سناتورهای همراه را زیر سوال خواهد برد.

اخیرا، در بحبوحه انتشار گزارش ها مبنی بر اینکه دولت بایدن از سر استیصال در حال مذاکره با تهران برای نوعی توافق است، گروهی دو حزبی متشکل از 26 سناتور آمریکایی در نامه ای به جو بایدن از او خواستند بازدارندگی قوی تری در مقابل جمهوری اسلامی اتخاذ کند و در عین حال درباره امضا هرگونه توافق ناکارآمد با تهران هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایفای نقش آیپک در بازی 2 حزبی سناتورهای آمریکایی علیه ایران

ایفای نقش آیپک در بازی 2 حزبی سناتورهای آمریکایی علیه ایران