مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-21سياسي

نماز جمعه پایگاه ترویج اندیشه های دینی و انقلابی است


امام جمعه کنگان با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه ترویج اندیشه های دینی و انقلابی است گفت: اهانت به قرآن، توهین به صدها میلیون مسلمان و اهانت به بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با محکوم کردن اهانت دوباره به قرآن در سوئد اظهار داشت: اقدام شایسته کشور عراق در اخراج سفیر سوئد ستودنی است و شایسته است دیگر کشورهای اسلامی با چنین اقدامی اجازه ندهند شیاطینی به مقدسات مسلمین اهانت کنند.

وی با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، به وجه سیاسی نهضت حسینی اشاره و با انتقاد از کسانی که تلاش می کنند سیاست را از قیام امام علیه السلام بزدایند گفت: امام حسین و قیام او سیاسی بود.

خطیب جمعه کنگان با طرح چند پیشنهاد به هیئت ها و بانیان حسینیه ها عنوان کرد: پیشنهاد می شود شروع مراسم عزاداری با تلاوت قرآن کریم و هدیه ثواب آن به روح مطهر سیدالشهداء (ع) و اصحابش، قطع عزاداری و پرداختن به نماز در زمان اذان، کم کردن صدای بلندگوها و پرهیز از ایجاد مزاحمت برای مردم و شروع مراسم حسینیه ها با هم متفاوت مد نظر قرار گیرد.

محمودی به آسیب های مجالس عزاداری نیز گریزی زد و بیان داشت: غلو، دروغ، طرح مطالب ذلت آمیز، ادعای معجزه برای افراد و ادعای تشرف برای آنان، جدایی دین از سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه پایگاه ترویج اندیشه های دینی و انقلابی است

نماز جمعه پایگاه ترویج اندیشه های دینی و انقلابی است