مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-05اقتصادي

دستور وزیر نیرو برای افزایش 10 درصدی تامین برق مصرفی صنایع سیمانی


وزیر نیرو در جلسه مشترک با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان دستور افزایش 10 درصدی میزان برق مصرفی واحدهای سیمانی را در فصل گرم سال جاری صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در جلسه مشترک وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اعضای انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان که به میزبانی وزارت نیرو برگزار شد، نحوه تأمین و توزیع برق صنایع سیمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه اعضای انجمن صنفی صنعت سیمان با اشاره به تولید سالانه 89 میلیون تن سیمان در کشور، از اهتمام وزارت نیرو نسبت به برنامه ریزی برای تأمین حداکثری برق صنایع در فصل گرم سال تشکر کردند.

امیر فرمانی رییس انجمن سیمان در این جلسه با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به صنعت سیمان به واسطه نقش مهم این صنعت در اجرای پروژه های ساخت و ساز مسکن تاکید کرد: مجموع صنایع سیمانی در حال حاضر و در ساعات اوج مصرف تابستان 570 مگاوات برق مصرف می کنند و در ایام غیر پیک نیز مصرف برق این صنایع به 670 مگاوات می رسد.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی مطلوب وزارت نیرو برای تأمین برق صنایع در تابستان سال گذشته نسبت به تابستان 1400 از وزیر نیرو درخواست کرد، با توجه به اینکه فصل گرم سال با ایام اوج مصرف سیمان کشور مصادف است، نسبت به افزایش سهمیه برق صنایع سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر نیرو برای افزایش 10 درصدی تامین برق مصرفی صنایع سیمانی

دستور وزیر نیرو برای افزایش 10 درصدی تامین برق مصرفی صنایع سیمانی