مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-24حوادث

فیشینگ کاران حرفه ای کرج در تور پلیس فتا


رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری یک باند فیشینگ که با سرقت اطلاعات شخصی و بانکی شهروندان اقدام به برداشت اینترنتی از حساب بانکی شهروندان می کردند، - خبر داد.

سرهنگ رسول جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی ارجاع یک پرونده کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فتا در خصوص برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی شاکی پرونده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، متهم یا متهمان احتمالی با شگرد ارسال پیامی در پیام رسان روبیکا تحت عنوان سهام عدالت، کاربر را به صفحه فیشینگ هدایت و پس از اخذ اطلاعات بانکی، برداشت های متعددی از حساب شاکی پرونده داشته اند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفته، 2 متهم در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در محمدشهر کرج دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی تجهیزات الکترونیکی مربوط به انجام کلاهبرداری، گفت: تاکنون 250 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و همچنان تحقیقات برای کشف کلاهبرداری های احتمالی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیشینگ کاران حرفه ای کرج در تور پلیس فتا

فیشینگ کاران حرفه ای کرج در تور پلیس فتا