مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-02سياسي

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت راهبرد اصلی پیش روی انتخابات است


سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری و چهار راهبرد اصلی پیش روی ما در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسلم مخفی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان همدان با اشاره به ضرورت تلاش مجریان در جهت تحقق انتخابات سالم و باشکوه اظهار داشت: ضمن توجه ویژه به مقوله اطلاع رسانی نباید فضای رسانه ای را از دست بدهیم و در برابر اقدامات دشمن برای سیاه نمایی، اجازه ندهیم بر اذهان مردم اثر گذار باشند.

وی افزود: عملکرد دولت آنطور که باید دیده نمی شود و علیرغم اجرای طرح ها و اقدامات قابل توجه وقتی رسانه ها را مرور می کنید بیشتر به فضای مطالبه گری و نقد توجه می شود و در بیان عملکردها و دستاوردها و ایجاد امید در جامعه نیاز به کار بیشتری داریم.

فرماندار همدان نظارت و قانون گذاری را از جمله مقوله های مهم در امر انتخابات دانست، گفت: و ملاک ما در انتخابات قانون و رأی مردم امانت است و لذا فرایند اجرایی انتخابات و عملکرد مجریان باید صرفاً بر مبنای قانون و فارغ از هرگونه گرایش و جانبداری باشد.

مخفی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت هفته دولت و دهه مبارک فجر جهت تکمیل و بهره برداری طرح ها و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی در مردم باید در همه دستگاه های اجرایی مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت راهبرد اصلی پیش روی انتخابات است

سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت راهبرد اصلی پیش روی انتخابات است