مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-23سياسي

دستگاه قضایی باید بلندگوی فریاد مظلومان و محرومان جامعه باشد


امام جمعه بهاباد با بیان اینکه تحقق عدالت از مهمترین وظایف قوه قضاییه محسوب می شود، گفت: دستگاه قضایی باید بلندگوی فریاد مظلومان و محرومان جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه بهاباد با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی بلندگوی فریاد مظلومان و محرومان محسوب می شود و یکی از بهترین ارکان نطام اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از همراهانش عنوان کرد: شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی نقش بسزایی داشت.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه قوه قضاییه از دستگاه های با اهمیت در کشو است، بیان کرد: قوه قضاییه باید متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ ترویج و نهادینه شود.

امام جمعه بهاباد همچنین با گرامیداشت شهدای مبارزه با موادمخدر و شهید مبارزه مواد مخدر شهرستان، شهید رمضان فتوحی افزود: شهدای مبارزه با موادمخدر از مظلوم ترین شهداو سند جدیت ایران اسلامی در مقابله با اعتیاد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی باید بلندگوی فریاد مظلومان و محرومان جامعه باشد

دستگاه قضایی باید بلندگوی فریاد مظلومان و محرومان جامعه باشد