مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-25سياسي

شریعتی: برای مردم روشن است که توافق برجام عایدی اقتصادی برای آنان نداشت


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مردم روشن است که توافق برجام نه تنها عایدی اقتصادی و معیشتی نداشت بلکه باعث عدم همکاری همسایگان در شرایط تداوم تحریم نیز بود.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مردم روشن است که توافق برجام نه تنها عایدی اقتصادی و معیشتی نداشت بلکه باعث عدم همکاری همسایگان در شرایط تداوم تحریم نیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: پس از احیای قرارداد گازی ترکمنستان توسط وزارت نفت بدون برجام، حامیان رسانه ای دولت قبل نوشتند که این مسئله هیچ ارتباطی با برجام نداشته و همان زمان نیز امکان پرداخت مطالبات وجود داشت؛ اولاً اگر می شد چرا شما که زبان دنیا را بلد بودید از کدخدا مجوز نگرفتید؟ ثانیاً در پاسخ رسمی وزارت خارجه به سوال بنده آمده است که فروردین 96 وزیر خارجه ترکمنستان به طرف ایرانی عنوان کرد طرف ایرانی پس از حل مسئله برجام بدهی خود را نقداً پرداخت کند اما با توجه به عدم انتقال پول امکان اجرایی شدن نیافت.

وی در ادامه اظهار کرد: در مهر 97 طرف ترکمنی با پرداخت بدهی از طرف کره جنوبی موافقت کرد، ولی پس از نیاز به مجوز آمریکا منصرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: برای مردم روشن است که توافق برجام عایدی اقتصادی برای آنان نداشت

شریعتی: برای مردم روشن است که توافق برجام عایدی اقتصادی برای آنان نداشت