مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-21اجتماعي

ظرفیت پارک 180 هزار خودرو در مرز مهران فراهم است


استاندار ایلام گفت با در نظر گرفتن پارکینگ های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارک برای حدود 180 هزار خودرو برای اربعین امسال فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح جمعه دربازدید از پروژه ها و زیرساخت های اربعین واقع در محور ایلام - مهران، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت های همایش بزرگ اربعین تکمیل پروژه های این همایش است، گفت: یکی از مهمترین مشکلات و گره های ترافیکی سال گذشته مربوط به ورودی شهر مهران بوده که امسال با تلاش های صورت گرفته تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران مورد استفاده قرار می گیرد و بخش عمده ای از ترافیک این محدوده برطرف می شود.

وی افزود: عملیات آسفالت 2 تونل شماره 1 و 2 به زودی آغاز و پل رانشی ماربره نیز به طور اضطراری و چهارخطه جهت استفاده زائران ابا عبدالله زیر بار ترافیک خواهد رفت و همچنین عملیات آسفالت پل صلواتی و محدوده آن در دو طرف به طول 2 کیلومتر نیز طی هفته آینده اجرا خواهد شد.

  استاندار ایلام ادامه داد:درراستای رفاه حال مسافران اربعین محوطه سازی پارکینگ شماره 2 اربعین و عملیات آسفالت معابر آن هفته آینده اغاز خواهد شد و سه مجموعه بهداشتی در سه نقطه این پارکینگ و یک نمازخانه به مساحت 300 متر که از ضروریات بوده در دست اقدام است که تا تلاش می شود تا اول صفر تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پارک 180 هزار خودرو در مرز مهران فراهم است

ظرفیت پارک 180 هزار خودرو در مرز مهران فراهم است