مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:422023-07-03سياسي

آغاز بهره برداری از 70 پایگاه مردمی مشاغل روستایی در شهرستان ری


مراسم آغاز بهره برداری از 70 پایگاه مردمی اشتغال و شتاب دهنده مشاغل روستایی و نشست ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار شهرستان ری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم آغاز بهره برداری از 70 پایگاه مردمی اشتغال و شتاب دهنده مشاغل روستایی و نشست ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار شهرستان ری به ریاست محمد بشارت و با حضور گوهری دبیر کشوری ستاد و سایر اعضا در محل تالار خدمت ساختمان فرمانداری ری برگزار شد.

در شهرستان ری 21 محله کمتر برخوردار وجود دارد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری موضوع توانمندسازی محلات کمتر برخوردار در سطح کشور می باشد که نمایانگر اهمیت بالای این بحث است اظهار کرد: در شهرستان ری در مجموع 21 محله در گروه بندی محلات کمتر برخوردار قرار دارد که یکی از دغدغه ها و اهداف اصلی ما کاهش این تعداد با مساعدت و همراهی تمامی دوستان و دستگاه های متولی است.

بشارت گفت: موضوع توانمندسازی و رفع معضلات در محلات محقق نمی شود مگر با همکاری و پای کار آمدن دستگاه های اجرایی و مردم و ساکنین به عنوان مالکین اصلی محلات.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از 70 پایگاه مردمی مشاغل روستایی در شهرستان ری

آغاز بهره برداری از 70 پایگاه مردمی مشاغل روستایی در شهرستان ری