مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-19اقتصادي

زمینه ایفای نقش بخش خصوصی در توسعه همکاری های اقتصادی فراهم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار «جاسم صابر احمد الاسدی» وزیر کار عراق با بیان اینکه ایران از تجربیات و پیشرفت های گسترده ای در زمینه های مختلف علم و تکنولوژی، - معاون اول رییس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاری های اقتصادی فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار جاسم صابر احمد الاسدی وزیر کار عراق با بیان اینکه ایران از تجربیات و پیشرفت های گسترده ای در زمینه های مختلف علم و تکنولوژی، فنی و مهندسی، محصولات دانش بنیان، پزشکی و دارو برخوردار است، اعلام کرد: آمادگی داریم این تجارب را در اختیار برادران خود در عراق قرار دهیم.

معاون اول رییس جمهور بر لزوم توسعه همکاری های اقتصادی فیمابین و احداث کارخانه های مشترک تاکید کرد و افزود: ایجاد منطقه آزاد مشترک می تواند اثرگذاری جدی در گسترش مناسبات و ارتقا سطح همکاری های تجاری و اقتصادی تهران- بغداد داشته باشد.

وی لازمه توسعه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری مشترک را رفع مسائل مالی و همکاری های بانکی دانست و گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ایفای نقش بخش خصوصی در توسعه همکاری های اقتصادی فراهم شود

زمینه ایفای نقش بخش خصوصی در توسعه همکاری های اقتصادی فراهم شود