مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 00:002023-07-17سياسي

شورای نگهبان رکن استوار نظام جمهوری اسلامی است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه شورای نگهبان رکن استوار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شورای نگهبان حافظ آرمان های جمهوری اسلامی وجهت گیری به سمت چشم اندازهای بلند نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر دوشنبه در همایش بزرگداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در استان قزوین با بیان اینکه شورای نگهبان رکن استوار نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: شورای نگهبان حافظ آرمان های جمهوری اسلامی وجهت گیری به سمت چشم اندازهای بلند نظام است.

وی افزود: اولین آرمان و چشم انداز انقلاب اسلامی این است که همه در نظام اسلامی باید به دنبال تحقق عبودیت و بندگی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اگر شاکله نهاد قانون گذاری و یا دستگاه قضا و دولت و هر بخش دیگری بر این باشد که همه هم و غم ما ایجاد جامعه ای بر اساس بندگی و عبودیت بود به وظیفه خود عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه خدای متعال به طور فراوان عدالت را برای ما به عنوان آرمان و چشم انداز معرفی کرده است، تاکید کرد: همه کتاب های آسمانی آمده اند تا فرهنگ مردم ارتقا یافته و کاری کنند که مردم خود برای قسط به پا خیزند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به این معنا و به لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ توجه کنیم، ادامه داد: خدای متعال کامل نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان رکن استوار نظام جمهوری اسلامی است

شورای نگهبان رکن استوار نظام جمهوری اسلامی است