مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:072023-07-03حوادث

امدادرسانی اورژانس موتوری اصفهان در هزار مأموریت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: واحد اورژانس موتوری استان اصفهان در سه ماهه نخست سال به یک هزار و 208 ماموریت اعزام شد و به مصدومان امدادرسانی کرد.

- فرهاد حیدری رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سه ماه ابتدایی سال 1402، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به 77 هزار و 74 مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آن ها 55 هزار و 463 مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و 21 هزار و 611 مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان 14 هزار و 621 مورد در مناطق شهری و 6 هزار و 990 مورد در نقاط جاده ای استان اتفاق داده است.

 حیدری با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال، بالگرد امدادی اورژانس 13 بار به ماموریت اعزام شد و 18 بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به اینکه اورژانس موتوری استان اصفهان با سه دستگاه موتورلانس فعال از ابتدای اسفند سال گذشته شروع به کار کرد، گفت: واحد اورژانس موتوری استان در این مدت به یک هزار و 208 ماموریت اعزام شد و به مصدومان امدادرسانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی اورژانس موتوری اصفهان در هزار مأموریت

امدادرسانی اورژانس موتوری اصفهان در هزار مأموریت