مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-22سياسي

توسعه استان کرمان را در ابعاد مختلف پیگیری می کنیم


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: به زودی جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با رییس جمهور ، برگزار و موضوعات توسعه ای استان و مشکلات موجود در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس مجمع نمایندگان استان کرمان ظهر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی ضمن اشاره به روند آغاز به کار دور جدید مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده به زودی جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با رییس جمهور، برگزار و موضوعات توسعه ای استان و مشکلات موجود در سطح ملی پیگیری و حل خواهد شد.

محمد رضا پور ابراهیمی با بیان اینکه مردم استان کرمان شایسته ارائه بهترین خدمات با توجه به پتانسیل های صنعتی، معدنی و کشاورزی هستند اظهار داشت: تمام تلاش ما در مجمع نمایندگان استان، پیگیری و حل مشکلات استان در ابعاد مختلف در بعد ملی است.

نماینده کرمان و راور اظهار داشت: از این پس جلسات مجمع نمایندگان استان در شهرستانها و با دعوت دوره ای و موردی از وزرا و مسئولان ارشد ملی، طبق برنامه ریزی ها برگزار خواهد شد.

تحریم ها ایران را متوقف نکرد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تحریم ها برای کشور هزینه و چالش ایجاد کرد اما نتوانست ایران را متوقف کند، گفت: طبق گزارش بانک جهانی، ایران در حاضر رتبه 22 اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان کرمان را در ابعاد مختلف پیگیری می کنیم

توسعه استان کرمان را در ابعاد مختلف پیگیری می کنیم