مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-22سياسي

ضعف ایمان و ایجاد ناامیدی هدف دشمن است


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام هجمه های دشمن تحریم، تجزیه و حجاب است و همه این ها زمانی می تواند برای دشمن کارآمد و موثر باشد که ایمان ضعیف شود و از بین برود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید محمود هاشمی در دومین روز از نهمین اجلاس بسیج اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی کشور که صبح امروز در مشهد برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در سال 1402 برنامه های ما باید بر پایه دوگانه ایمان و امید عملیاتی و اجرایی شود، اظهار کرد:  تمام هجمه های دشمن تحریم، تجزیه و حجاب است و همه این ها زمانی می تواند برای دشمن کارآمد و موثر باشد که ایمان ضعیف شود و از بین برود .

وی ایمان و امید را دو هدف مهم دشمن برشمرد و افزود: تمام کارهای ترکیبی دشمن در راستای ضعف ایمان و ناامیدی نسبت به دین، حاکمیت و روحانیت است.

در حالی که ایمان و امید انسان را استوار نگه می دارد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است؛ گفت: بی تفاوتی و ساده انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.

دشمن به دنبال ضعف ایمان جوانان است.

این هجمه ها زمانی می تواند برای دشمن کارآمد و موثر باشد که ایمان ضعیف شود و از بین برود اما اگر ایمان قوی باشد، تلاش بی اثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف ایمان و ایجاد ناامیدی هدف دشمن است

ضعف ایمان و ایجاد ناامیدی هدف دشمن است