مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-18اجتماعي

چرا شاهرود شگفتی بی نظیر طبیعت ایران است؟


شاهرود از شرق نیز به شهر میامی در استان سمنان و شهرهای سبزوار و بردسکن در استان خراسان رضوی، از جنوب به شهر طبس در استان خراسان جنوبی و شهر خور در استان اصفهان و از غرب به شهر دامغان در استان سمنان محدود می شود.

- شهر شاهرود در استان سمنان تنها نقطه ایران است که می توان از طریق آن در فاصله زمانی کمتر از 30 دقیقه به کوه، 30دقیقه به جنگل،30 دقیقه به کویر و کمتر از 3 ساعت به دریا رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ صحبت از طبیعت و اقلیم ایران هیچ گاه تمام شدنی نیست، زیرا که در هر گوشه از کشور می توان طبیعت بکر و ناب و شاید بی نظیر در کل دنیا را پیدا کرد.

کشورمان اقلیم 4 فصل را در همه ایام سال دارد و این نکته ای است که کمتر مورد توجه جامعه قرار گرفته و از آن جایی که مرتب صحبت از خشکی و کم آبی ایران شده، تصور عمومی مردم هم بر این مبناست که ما عملا در وسط بیابان زندگی کرده و به طور مداوم با خشکسالی و مشکلات متعاقب آن روبرو هستیم.

  اگرچه کم آبی فشار زیادی برای کشورمان است و مشکل فروچاله و فرونشست به شکلی جدی در کشور وجود دارد، اما در همین وضعیت هم می توان از جاذبه های بی نظیر کشورمان بهره برد.

  متاسفانه در سال های اخیر به دلیل ازدحام جمعیت در تهران و فاصله کم پایتخت تا سه استان شمالی کشور، یعنی،گیلان، مازندران و گلستان بخش زیادی از مردم در تعطیلات به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شاهرود شگفتی بی نظیر طبیعت ایران است؟

چرا شاهرود شگفتی بی نظیر طبیعت ایران است؟