مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:412023-07-04حوادث

از توقیف 50 دستگاه وسیله نقلیه تا دستگیری 246 متخلف در کهگیلویه


سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در دهدشت از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و با تعامل پلیس راهور با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پرطردد و میادین شهر با هدف ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا در آمد.

  فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود:  در این طرح 45 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

   موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح 76 نفر معتاد، 17 نفر سارق، یک نفر به جرم مالی و اقتصادی، یک نفر به جرم شرارت، سه نفر به جرم مفاسد اجتماعی، دو نفر به جرم قاچاق مواد مخدر، چهار نفر خرده فروش مواد مخدر،  6 نفر به جرم قاچاق کالا و 139 نفر به جرم سایر جرائم دستگیر و 17 قبض سلاح غیر مجاز کشف و ضبط کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف 50 دستگاه وسیله نقلیه تا دستگیری 246 متخلف در کهگیلویه

از توقیف 50 دستگاه وسیله نقلیه تا دستگیری 246 متخلف در کهگیلویه