مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-26سياسي

328 میلیارد با پیگیری های دیوان محاسبات به حساب خزانه واریز شد


مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از واریز 328 میلیارد تومان با رسیدگی ها و پیگیری های دیوان محاسبات به حساب خزانه و یا دستگاه های اجرایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمالی نژاد امروز دوشنبه در نشست با استاندار لرستان ضمن قدردانی از زحمات و حمایت های نظارتی استاندار و سایر مسئولین استان، با ارائه گزارشی از فعالیت های مهم این نهاد نظارتی در برقراری انضباط مالی استان و رفع موانع و گره گشایی از خدمات و برنامه های دستگاه ها اجرایی، اظهار داشت: همه بخش ها حاکمیتی یک راهبرد و برنامه مشترک را به منظور مبارزه همه جانبه با مفاسد مالی در دستور کار قرار دادند و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

پیشگیری از انحراف های احتمالی در دستگاه های اجرایی وی افزود: توانمندی جامعه، رضایتمندی، اعتماد آفرینی، ارتقای سرمایه اجتماعی جامعه با اجرای درست و بهینه این راهبرد مشترک ایجاد می شود و سیاست دیوان محاسبات در دوره جدید با شعار شفافیت و انضباط مالی نیز در راستای همین راهبرد مشترک است.

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان با اشاره به ویژگی های ممتاز و متفاوت دیوان محاسبات، عنوان کرد: دیوان محاسبات نهادی مستقل است و کارکنان این سازمان بر اساس آیین رفتار حرفه ای و با رعایت کامل اصل استقلال و به دور از هرگونه چشم داشتی عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

328 میلیارد با پیگیری های دیوان محاسبات به حساب خزانه واریز شد

328 میلیارد با پیگیری های دیوان محاسبات به حساب خزانه واریز شد