مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-30سياسي

توهین به قرآن دور از انسانیت است/ اهل مقابله به مثل نیستیم


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا، توهین به قرآن در کشور سوئد را دور از انسانیت و بیانگر رفتار سخیف دانست و گفت: مدعیان آزادی از انسانیت بویی نبرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی در خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه، رفتار کشورهای اروپایی در قبال اسلام، قرآن و پیامبر (ص) را دور از انسانیت و سخیف دانست و بیان کرد: در سوئد زیر سایه اجازه رژیم سیاسی و در پوشش امنیتی به قرآن کریم، این بزرگترین وجود نظام خلقت توهین شد و بدتر از آنکه، اجازه به این کار را دادند.

وی با بیان اینکه اینها از انسانیت و شرافت بویی نبرده اند در حالی که برای ما مسلمانان همه انبیا الهی محترم هستند و قرار نیست مقابله به مثل کنیم، ابراز کرد: همه انبیا فرستاده خدا هستند و خاتم آنها حضرت محمد (ص) است.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن بیان این پرسش که این چه نوع آزادی و دموکراسی است که به جمعیت عظیمی از مسلمانان توهین می شود؟ بیان کرد: این دیگر بحث شیعه و انقلاب اسلامی و … نیست بلکه بحث جهان اسلام و کتاب الهی است.

سعیدی شاهرودی با اشاره به اینکه تعجب می کنیم که سران کشورهای اسلامی، کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان چطور چاره اندیشی نمی کنند؟ گفت: ظرفیتی که جهان اسلام دارد، ظرفیت اندکی نیست و این قدرت می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به قرآن دور از انسانیت است/ اهل مقابله به مثل نیستیم

توهین به قرآن دور از انسانیت است/ اهل مقابله به مثل نیستیم