مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-11سياسي

انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری، اقتدارآفرین است


رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری اقتدارآفرین و دشمن شکن است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از مولفه های اساسی برگزاری انتخابات پیش رو است.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری اقتدارآفرین و دشمن شکن است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از مولفه های اساسی برگزاری انتخابات پیش رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات جلوه مردم سالاری در کشور است، اظهار کرد: مردم سالاری از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: لذا دشمن تلاش می کند ارکان مختلف برآمده از انتخابات از جمله مجلس را ناکارآمد نشان دهد تا از این طریق بر حضور مردم در صحنه تأثیر منفی داشته باشد، از این رو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه دشمنان را خنثی میکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با توجه به جایگاه رفیع و مهم مجلس، برای برگزاری انتخابات آن به بهترین شکل باید تمام تلاش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری، اقتدارآفرین است

انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری، اقتدارآفرین است