مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-12فرهنگي

درگذشت 2 چهره مشهور و خبری از «قاتل و وحشی»


درگذشت ر.

اعتمادی و میلان کوندرا، یادی از فرخ لقا هوشمند، جزییاتی درباره اکران «قاتل و وحشی»، حضور «کپی برابر اصل» کیارستمی در موزه هنر مدرن نیویورک، - درگذشت ر.

اعتمادی و میلان کوندرا، یادی از فرخ لقا هوشمند، جزییاتی درباره اکران قاتل و وحشی ، حضور کپی برابر اصل کیارستمی در موزه هنر مدرن نیویورک، بزرگداشت سیروس الوند و دعوت تئاترشهر از هنرمندان، جزییاتی از اختتامیه جشنواره طنز پهلو ، درخشش پنج ایرانی در جایزه جهانی موسیقی، لغو یک طرفه روادید ایران با 60 کشور و آخرین وضعیت پرونده جهانی منظر فرهنگی الموت از جمله رویدادهای فرهنگی هنری بیست و یکم تیرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه با نام اصلی فرخ لقا پوررسول زاده، هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان نیز در چنین روزی در 80 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت؛ به مناسبت سالروز درگذشت این هنرمند فقید بار دیگر به مرور خاطراتی از او در قاب تصویر و نمایش پرداختیم.

قاتل و وحشی هنوز در ایران اجازه نمایش ندارد در بخش صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی درج شده به تاریخ 20 تیرماه پروانه نمایش فیلم قاتل و وحشی صادر شده است و این گمانه زنی به وجود آمد که مشکل نمایش آخرین ساخته حمید نعمت الله که بیشتر به خاطر سر تراشیده بازیگر نقش اصلی (لیلا حاتمی) است برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت 2 چهره مشهور و خبری از «قاتل و وحشی»

درگذشت 2 چهره مشهور و خبری از «قاتل و وحشی»