مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-12اقتصادي

صدور چهار هزار و 923 مجوز اشتغال خراسان جنوبی از درگاه ملی مجوزها


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از صدور چهار هزار و 923  مجوز اشتغال در استان از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از این سامانه در زمینه صدور مجوزها باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، بیان کرد: متاسفانه هنوز به مطلوبیت در استفاده از این سامانه نرسیده ایم و هنوز برخی دستگاه ها اصرار بر روال گذشته و کاغذی انجام دادن صدور مجوز ها دارند.

وی با اذعان به اینکه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مدیرانی که در حوزه صدور مجوزها از قوانین و دستورالعمل ها پیروی نکنند راه اندازی شده است، عنوان کرد: تنها مرجع صدور مجوز سامانه درگاه ملی مجوزها به آدرس (https://mojavez.

ir) است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون در سطح کشور بیش از 552 هزار مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است، عنوان کرد: سهم خراسان جنوبی از این تعداد 4 هزار و 923 مجوز بوده است.

وی با اشاره به اینکه می توان استان خراسان جنوبی را به سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، گفت: این مهم را رییس جمهور در سفر دوم به استان مطرح کردند که با یک تلاش جهادی و کاهش دو درصدی نرخ بیکاری می توانیم به آن دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور چهار هزار و 923 مجوز اشتغال خراسان جنوبی از درگاه ملی مجوزها

صدور چهار هزار و 923 مجوز اشتغال خراسان جنوبی از درگاه ملی مجوزها