مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-14سياسي

حمایت ستاد علوم شناختی از متقاضیان ایجاد «کلینیک های رشد و تکامل»


ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تاسیس و توسعه «کلینیک های رشد و تکامل» حمایت می کند.

- ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد در راستای ارتقای سلامت شناختی جامعه به کمک تشخیص و درمان به موقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل حمایت کند.

در چارچوب این سیاست به منظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان از طریق اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک­ های رشد و تکامل طبق آیین نامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت می­ شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این برنامه حمایتی از تسهیلات لیزینگ و تامین فضای استقرار تا سقف 10 میلیارد ریال برای تاسیس و توسعه کلینک­ های رشد و تکامل مطابق با شیوه نامه حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد علوم شناختی از متقاضیان ایجاد «کلینیک های رشد و تکامل»

حمایت ستاد علوم شناختی از متقاضیان ایجاد «کلینیک های رشد و تکامل»