مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-10سياسي

ناامید کردن مردم هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است


مقاصد دشمنان در جنگ علیه ملت ایران در ابعاد مختلف باید ریشه یابی شود که ناامید کردن ملت از انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی از جمله مهمترین آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر دوشنبه در همایش راویان مکتب حسینی که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت امر تبلیغ اظهار داشت: در زمانه شبه آلودی که اذهان مردم درگیر شبهات و تحریفات بودند امیرالمومنین علی علیه السلام گروه هایی را برای امر تبلیغ مؤثر، اعزام کردند تا تلقی های اشتباه را از دیگران بزدایند و در روایتی آمده امام حسن (ع) برای 8 هزار نفر روشنگری و افکار آنان را نسبت انحرافات آگاه کرده است.

حجت الاسلام قمی بیان داشت: امیرالمومنین (ع) خودشان نیز بر امر تبیین و تبلیغ اهتمام داشتند تا غبار تحریف را از اذهان مردم بزدایند و از هر فرصتی برای گفتگو با مردم استفاده می کردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز درگیر یک جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در این شرایط بر امر جهاد تبیین تأکیدات مستمری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامید کردن مردم هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است

ناامید کردن مردم هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است