مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-25سياسي

اجرای طرح سالم سازی 5 بوستان شاخص شهر قم از سوی قرارگاه 19 دی


یکی از انتظارات و دغدغه های شهروندان قمی ایجاد فضایی آرام در بوستان های شهر است که در این راستا طرح سالم سازی در 5 بوستان شاخص شهر قم از سوی قرارگاه اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم صبح یکشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادسرای قم با حجت الاسلام حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم با تقدیر از مسئولان و دستندرکاران قوه قضاییه در استان قم اظهار داشت: یکی از انتظارات و دغدغه های شهروندان قمی ایجاد فضای آرام در بوستان های شهر است که باید اقدامات مشترکی در این زمینه بین دستگاه های متولی امنیت صورت گیرد.

سردار موحد عنوان داشت: 5 بوستان شاخص در شهر قم در گام اول به منظور اجرای طرح سالم سازی در نظر گرفته شدند که تلاش می شود با همکاری دستگاه های متولی در قالب قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی قم فضایی آرام برای خانواده ها در این بوستان ها ایجاد شود.

حجت الاسلام غریب دادستان عمومی و انقلاب قم نیز در این دیدار با تاکید بر مباحث مرتبط با فرهنگ عمومی و مقوله عفاف و حجاب، یادآور شد: عرصه عفاف و حجاب جزو مسائل مهم در آرامش خانواده و جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سالم سازی 5 بوستان شاخص شهر قم از سوی قرارگاه 19 دی

اجرای طرح سالم سازی 5 بوستان شاخص شهر قم از سوی قرارگاه 19 دی