مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 19:202023-06-23سياسي

توجه به مکتب امام منجر به فتوحات بزرگ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی عصر جمعه در همایش بزرگ مسیر جهاد که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کرج برگزار شد، - رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر زمان مکتب امام راحل را جدی گرفتیم فتوحات بزرگی را رقم زدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی عصر جمعه در همایش بزرگ مسیر جهاد که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کرج برگزار شد، اظهار کرد: حق این مردم بزرگوار و مکتب بزرگ با تمام اقداماتی که با مجاهدت صورت می گیرد، باز هم ادا نمی شود.

وی بیان کرد: وقتی به توفیقات نهضت اسلامی و بی توفیقی هایی که بعضاً با آن با مواجه شده ایم نگاه می کنیم به فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر پی می بریم که هرگاه به مکتب امام راحل پناه بردیم پیروز شدیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هر وقت اراده های مومنانه به هم گره خورد و اجتماع اراده های مردم صورت گرفت اتفاقات بزرگی رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل از ابتدا به دنبال گره زدن اراده های مردم برای تحقق هدف بزرگ خود بودند.

قمی گفت: اگر نهاد هایی را که به تدبیر امام راحل تشکیل شده اند ببینید متوجه خواهید شد که مکتب امام تا چه حدی والا و ژرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مکتب امام منجر به فتوحات بزرگ شد

توجه به مکتب امام منجر به فتوحات بزرگ شد