مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:472023-07-05اجتماعي

آموزش مهارت های مختلف به یک هزار و 551 زندانی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد از آموزش مهارتی به 1551 زندانی استان در زمینه های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد، منصور بیژنی مدیرکل زندان های استان گفت: کمک به ارتقاء سطح آموزش و کسب مهارتهای مختلف فنی و حرفه ای و کشاورزی در راستای تحقق اهداف سازمانی امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که این اداره کل عزمی جدی در این مسیر دارد.

وی عنوان داشت: از آنجا که زندان ها نقش مهمی در باز اجتماعی شدن مجرمین و بزهکاران در بند دارند، ارائه مهارت و آموزش حرفه های مطلوب می تواند در بازگشت سالم آنان بسیار مؤثر باشد.

بیژنی با تقدیر از همکاری و مساعدت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: در سال گذشته 1551 زندانی در دوره های مختلف مهارتی آموزش دیده اند که از این تعداد 1038 نفر موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اظهار داشت: دوره هایی از قبیل پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی، مکانیک، نقشه کشی ساختمان، سفالگری، برق ساختمان، گلیم بافی، معرق کاری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های مختلف به یک هزار و 551 زندانی کهگیلویه و بویراحمد

آموزش مهارت های مختلف به یک هزار و 551 زندانی کهگیلویه و بویراحمد