مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:462023-07-20سياسي

توزیع بیش از یک میلیون وعده غذایی در پویش اطعام در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های ماه محرم و صفر اطعام و احسان حسینی است که تاریخ آن به بعد از شهادت امام حسین (ع) برمی گردد.

وی با اشاره فرهنگ احسان و اطعام در جامعه در ابعاد وسیع طی این ایام، افزود: کمیته امداد با استفاده از این ظرفیت عظیم و پیوند عاطفی مردم، در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)   پویش اطعام و احسان  حسینی را سراسر استان برگزار می کند.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) مازندران بیان کرد:  در طرح اطعام  و احسان حسینی، سازمانها و نهادهای همیار مانند اوقاف ، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، هیات های مذهبی، هیات امنای مساجد، آستان قدس رضوی ، موکب ها و سایر مشارکت دارند.

 معافی تصریح کرد: در سال 1401 این پویش با تعداد 669 آشپزخانه در سراسر استان و توزیع  785 هزار وعده غذا و بسته معیشتی به ارزش 54 میلیارد تومان  در این ایام در خدمت نیازمندان بوده است.

وی با  تاکید بر ظرفیت عجیبی که در عید غدیر امسال ایجاد شد گفت: با توجه به رشد بیش از 100 درصد پویش های نذر قربانی، اطعام علوی و به عشق علی (ع) پیش بینی می شود در پویش اطعام و احسان حسینی نیز با توزیع بیش از یک میلیون وعده غذایی و بسته معیشتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از یک میلیون وعده غذایی در پویش اطعام در مازندران

توزیع بیش از یک میلیون وعده غذایی در پویش اطعام در مازندران