موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-27بين الملل

قوانین اتحادیه اروپا متا را مجبور به ارائه ابزارهای جدید کنترل والدین کرد


متا اعلام کرد در حال ارائه ابزارهای جدید کنترل والدین برای اینستاگرام و مسنجر است این تصمیم بعد از جریمه سنگین این شرکت در مورد حریم خصوصی کودکان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، متا امروز ابزارهای جدید کنترل والدین را در اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر معرفی کرد.

این ابزارها شامل یک مرکز جدید نظارت والدین در مسنجر است، قابلیتی که به طور پیشگیرانه پیام های مستقیم ناخواسته را در مسنجر و اینستاگرام مسدود می کند.

کنترل های نظارت بر پیام رسان، که در مرکز خانواده متا در دسترس خواهند بود، ابتدا در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا در حال اجرا هستند.

این ابزارها به خانواده ها اجازه می دهند تنظیمات حریم خصوصی و ایمنی نوجوانان خود، تغییرات در لیست مخاطبین مسنجر و مدت زمانی که آنها در برنامه سپری می کنند را ببینند.

این ابزار در حالی معرفی می شود که متا به دلیل رعایت نکردن قوانین نهاد مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا جریمه سنگینی شده بود.

بر اساس قانون مذکور شرکت هایی که قانون حفاظت از داده کاربران را نقض کنند در صورتی که نقض حریم خصوصی توسط آن در حد یک احتمال باشد یک اخطار دریافت خواهند کرد اما در صورتی که تخلف آن ها مشخص شود جریمه آن ها ممنوعیت موقت از فعالیت یا توقف کامل فعالیتشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین اتحادیه اروپا متا را مجبور به ارائه ابزارهای جدید کنترل والدین کرد

قوانین اتحادیه اروپا متا را مجبور به ارائه ابزارهای جدید کنترل والدین کرد