مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-21سياسي

عزاداری ها همراه با اخلاص باشد


توصیه می شود که عزاداری ها همراه با اخلاص باشد چرا که اگر اخلاص در کار نباشد این ها هیچ اجر و پاداشی نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده، امر و نهی همچون نماز و روزه از دو واجب الهی است بنابراین جزو فروع دین قرار دارند و باعث برتری امت اسلام بر دیگر امت ها می شود.

وی افزود: افرادی که می خواهند امر به معروف و نهی ازمنکر را انجام دهند باید عالم به معروف و منکر باشد یعنی خوبی های مورد نظر خدا را بشناسد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: 25 تیرماه آغاز هفته بهزیستی است و این نهاد اقدامات خوبی را برای افراد ناتوان انجام می دهند همچنین یک اورژانس اجتماعی نیز در این نهاد وجود دارد که می توان ناهنجاری های اجتماعی را به این نهاد گزارش داد.

دهشیری بیان کرد: صهیونیست های متجاوز هر از گاهی به جان و مال مردم تعرض می کنند و آمریکا نیز جنایت این ها را تأیید می کند، برخی افراد که در رأس بوده و ادعای دوستی با ایران دارند گاهی اوقات دچار خطای محاسباتی می شوند و این اعلام کردن مطلبی توسط چین با توجه به ادعای دروغین امارات، مبنی بر تعلق داشتن سه جزیره ایرانی به امارات، از این نمونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری ها همراه با اخلاص باشد

عزاداری ها همراه با اخلاص باشد