مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-10سياسي

علت تامه گرایش برخی نوجوانان به مواد مخدر چیست؟


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر باید ببینیم قاچاقچیان با چه دیدی برای جذب این نوجوانان جلو می روند، - گفت: باید از نگاه قاچاقچیان به مساله مواد مخدر نگاه شود یعنی باید ببینیم آن ها برای به دام انداختن افراد چه برنامه ای دارند.

دکتر فرخنده جمشیدی در دومین نشست امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که یکشنبه شب (18 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه دوران نوجوانی بحران دوران بلوغ است، اظهار کرد: باید از نگاه قاچاقچیان به مساله مواد مخدر نگاه شود یعنی باید ببینیم آن ها برای به دام انداختن افراد چه برنامه ای دارند؟ زیرا نوجوانان در دوران بلوغ آلوده می شوند و مشتریان ثابت این قاچاقچیان خواهند شد و در 40 سالگی به فکر ترک مواد مخدر می افتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای مبارزه با مواد مخدر باید ببینیم قاچاقچیان با چه دیدی برای جذب این نوجوانان جلو می روند؟ قبلا در مراکز ترک اعتیاد ماده 15 تحقیقی روی 4 هزار و 400 خودمعرف انجام شده است و بر اساس بررسی انجام شده، علت تامه این قضیه بحث کسب لذت بوده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: طبق این بررسی ها، کودکان 15 ساله تا افراد 25 ساله برای کسب لذت به این سمت رفته اند بنابراین قاچاقچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تامه گرایش برخی نوجوانان به مواد مخدر چیست؟

علت تامه گرایش برخی نوجوانان به مواد مخدر چیست؟