مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-16سياسي

تولید بیش از 1600 لیتر پساب در تصفیه خانه های استان مرکزی


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به تولید بیش از 1600 لیتر پساب در تصفیه خانه های استان بر ضرورت استفاده از این ظرفیت برای تامین آب در بخش صنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه های اراک با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مسئله آب اظهار کرد: با توجه به خشک سالی های اخیر، دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مسئله آب دارد و با اقدامات خوب رییس جمهور در شورای عالی آب، قوانین خوبی تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: در بند 3 تبصره 8 قانون بودجه سال 1401 دستگاه های اجرایی را مکلف به اجرای بازچرخانی آب و استفاده از پساب در صنایع کرده است و می توان برخی از صنایع آب بر را مجاب به  استفاده از پساب کنند و با توجه به اینکه در استان مرکزی صنایع بزرگی وجود دارد، این طرح می تواند در امر مدیریت مصرف آب و همچنین حل مشکل کم آبی کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی با اشاره به تولید بیش از 1600 لیتر پساب در تصفیه خانه های استان بر ضرورت استفاده از این ظرفیت برای تأمین آب در بخش صنعت، فضای سبز و کشاورزی برای محصولات غیر مثمر تأکید کرد.

عباسی ضمن تأکید بر تسریع در روند اجرای استریم چهارم فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر اراک گفت: تکمیل این تصفیه خانه در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 1600 لیتر پساب در تصفیه خانه های استان مرکزی

تولید بیش از 1600 لیتر پساب در تصفیه خانه های استان مرکزی