مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-19حوادث

کشف 700 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیسی در استان البرز


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس استان البرز و اداره اطلاعات غرب استان تهران و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر و کشف 699 کیلو و 950 گرم مرفین در فردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد، افرادی در امر تهیه و توزیع محموله های سنگین مواد مخدر فعالیت دارند.

وی گفت: بررسی ها نشان داد، این افراد اخیراً مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و فردیس کردند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان فردیس، با همکاری پلیس استان البرز، ساعت 10 و 30 دقیقه شب گذشته، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران و فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر شده و با ورود به منزل متهم ردیف سوم در فردیس، او را نیز دستگیر کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در فردیس استان البرز، 699 کیلو و950 گرم مرفین ،51 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیسی در استان البرز

کشف 700 کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیسی در استان البرز