مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-09سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلاله» در آذربایجان شرقی


دبیر جشنواره استانی سلاله آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «سلاله» در امامزادگان استان، گفت: با درخواست و استقبال هیات امنای امامزادگان استان، - تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سلاله در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر جشنواره استانی سلاله آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سلاله در امامزادگان استان، گفت: با درخواست و استقبال هیات امنای امامزادگان استان، مهلت آثار به نخستین جشنواره سلاله در استان تا آخر تیرماه سالجاری تمدید شد.

حجت الاسلام وحدت مشهوری در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار کرد: جشنواره سلاله مختص معرفی برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه استان است.

وی ادامه داد: جشنواره سلاله با هدف ایجاد ارتباط موثر بین امامزادگان و آشنایی با ظرفیت های این امکان مقدس و انعکاس بیش از پیش فعالیت های بقاع متبرکه در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود.

وی با بیان این که تمامی بقاع متبرکه استان به تناسب ظرفیت ها و توانمندی های خود امکان شرکت در جشنواره را دارند، گفت: متولیان و هیات امنای بقاع متبرکه تا 31 تیرماه فرصت دارند آثار و فعالیت های خود را در سامانه solalefestival.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلاله» در آذربایجان شرقی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلاله» در آذربایجان شرقی