مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-11سياسي

ظاهر تهران باحضورمیدانی بانوان متدین و متولیان فرهنگی اصلاح میشود


مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه باطن تهران در مناسبت های مختلف آشکار است، گفت: ظاهر تهران با حضور میدانی بانوان متدین، - علما و متولیان فرهنگی اصلاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی صبح سه شنبه در آیین معارفه خود در پست مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، که با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: ما سربازی آماده به خدمت هستیم و هرکجا لازم است تلاش می کنیم که فرمایش ولی جامعه اقامه و عمل شود.

باقربیک تبریزی با بیان اینکه برنامه و اساس کار ما در این حوزه سند تحول سازمان تبلیغات که پیوست تمامی ضمائم و اصول آن جهاد تبیین است می باشد گفت: جهاد تبیین، جهادی فوری و قطعی است که ولی جامعه آن ابتدا بر عهده علما و موثرین جامعه قرار داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران عنوان داشت: غصه می خوریم که چرا مردم کوفه امیرالمومنین را تنها گذاشتند و خواص جامعه ایشان را یاری نکردند و حضرت مجتبی و سیدالشهدا را یاری نکردند امروز آن روزی است که ما با اقامه و اجرای دستورات نایبشان باید اثبات کنیم که با ولی عصر و زمان همراه هستیم و از خداوند می خواهیم که در این مسیر این توفیق را نصیبمان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظاهر تهران باحضورمیدانی بانوان متدین و متولیان فرهنگی اصلاح میشود

ظاهر تهران باحضورمیدانی بانوان متدین و متولیان فرهنگی اصلاح میشود