مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-19سياسي

آغاز دوباره حج عمره برای ایرانی ها/ پیشنهادهای سازنده به عربستان


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حج امسال را «موفق» توصیف کرد و از احیای سفر عمره مفرده ایرانی ها در آینده نزدیک با تصمیم شورای عالی حج و زیارت خبر داد.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حج امسال را موفق توصیف کرد و از احیای سفر عمره مفرده ایرانی ها در آینده نزدیک با تصمیم شورای عالی حج و زیارت خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در بازگشت از سرزمین وحی با حضور در نشست خبری با اهالی رسانه به تشریح عملیات حج 1402 پرداخت.

سرپرست حجاج ایرانی در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستیم که الطاف الهی شامل حال مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان و قهرمان ایران شد و حج موفق دیگری در صحیفه اعمال زائران ایرانی رقم خورد.

وی افزود: امسال گرم ترین سال حج در طول 25 سال اخیر و در عین حال، طولانی ترین مدت حج بود زیرا دولت میزبان تغییراتی در این زمینه انجام داده بود اما با وجود آنکه، تعداد پدران و مادران مسن و افراد سالمند در این حج بیش از سال های قبل بود - چون در سال 1401 به دلیل شرایط سنی نتوانسته بودند در حج حضور یابند –، به شکر خدا، مناسک آن بخوبی برگزار شد و بسیاری از آنها از حج بخوبی بهره بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره حج عمره برای ایرانی ها/ پیشنهادهای سازنده به عربستان

آغاز دوباره حج عمره برای ایرانی ها/ پیشنهادهای سازنده به عربستان