مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:362023-06-25سياسي

«کنگره ملی شهدای کرمانشاه» فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، از آن جا که ظرفیت های بزرگی در عرصه دفاع مقدس در استان کرمانشاه وجود دارد کنگره ملی شهدا در سال آینده به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

مقدمات برنامه ریزی برای کنگره ملی شهدا به میزبانی کرمانشاه از 31 خردادماه رسما کلید خورده و مسؤولان مربوطه در تلاش هستند که این کنگره را در شأن و مقام شهدا برگزار کنند.

در این راستا سردار مسعود قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در فرمانداری پاوه با فرماندار این شهرستان نشستی داشت.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این نشست، گفت: مرکز تمام جنگ ها جنگ شناختی است و دشمن با طرح ها و نقشه های مختلف به دنبال در اختیار گرفتن ذهن جوانان ما است.

آموزش خانواده ها یکی از راه های مقابله با جنگ شناختی است.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان در حوزه های مختلف علیه کشور ما فعالیت می کند و دنبال دستیابی به اهدافی است که سال ها برای آن برنامه ریزی کرده اند.

قنبری اضافه کرد: توطئه های دشمنان به روز است و ما باید برای مقابله با توطئه های دشمنان و خنثی سازی نقشه های آنان باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنیم.

وی هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای ملی استان را جهاد تبیین و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان های انقلاب عنوان کرد و افزود: در مجموع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنگره ملی شهدای کرمانشاه» فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است

«کنگره ملی شهدای کرمانشاه» فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است