مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-01فرهنگي

«حماقت»، نقش مخرب انسان در طبیعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، خدیجه احمدی کارگردان انیمیشن «حماقت» درباره موضوع این انیمیشن گفت: «حماقت»، روایتگر تلاش یک جوجه تیغی برای نجات دادن جان فرزندش است و تاثیر مخرب طبیعت گردانی را ترسیم می کند که با ماشین های آفرود خود در جنگل بدون توجه .

- انیمیشن حماقت ، به کارگردانی خدیجه احمدی به توضیح نقش مخرب انسان های طبیعت گرد در زندگی موجودات زنده می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، خدیجه احمدی کارگردان انیمیشن حماقت درباره موضوع این انیمیشن گفت: حماقت ، روایتگر تلاش یک جوجه تیغی برای نجات دادن جان فرزندش است و تاثیر مخرب طبیعت گردانی را ترسیم می کند که با ماشین های آفرود خود در جنگل بدون توجه به زیست موجودات زنده در آن جا جولان می دهند.

او درباره علت پرداختن به این موضوع گفت: پیش تر مستندی خارجی درباره تاثیرات انسان ها بر محیط زیست دیده بودم که تاثیرگذاری زیادی در من داشت و از آن زمان به بعد فکرم درگیر این موضوع شده بود که انسان ها ناخواسته تا چه اندازه می توانند به اکوسیستم و محیط زیست آسیب زده و جان موجودات زنده را در معرض تهدید قرار دهند.

برای همین تصمیم گرفتم برای ساخت انیمیشن درباره این موضوع صحبت کنم تا شاید از طریق این اثر به تعداد بیشتری از افراد آگاهی رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حماقت»، نقش مخرب انسان در طبیعت

«حماقت»، نقش مخرب انسان در طبیعت