مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:072023-07-11سياسي

هیاهو برای هیچ


عدم همخوانی اخبار منعکس شده از فعالیت های پنجمین سرپرست معاونت اقتصادی استانداری فارس با واقعیت های موجود از به بار نشستن مصوبات تا رتبه اول صحت سنجی اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یک ماه از آغاز فعالیت دوره جدید معاونت اقتصادی استانداری فارس می گذرد، در شرایطی که کشور در جنگ مستقیم اقتصادی قرار دارد و جامعه به یک تلاش و بسیج اقتصادی نیازمند است، حوزه اقتصادی استانداری خط مقدم جبهه مقابله با تهدیدات معیشتی و رفاهی جامعه و پیشرفت کشور است.

تصمیمات، اقدامات و اطلاع رسانی های این حوزه تأثیر مستقیم بر شکل گیری امید و مقاومت در جامعه دارد.

امید آفرینی و جهاد تبیین دو کلید واژه موکد رهبر انقلاب در سالهای اخیر است که همگان به ویژه پذیرندگان مسئولیت در جامعه موظف به رعایت آن هستند.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس که آبان ماه سال 1400 در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر امیدبخشی رسانه، اعلام کرده بود حق ایجاد امید کاذب را نداریم، 13 خرداد سال جاری در تعریف امیدآفرینی گفت: امیدآفرینی را می توان محصول بیان مناسب دستاوردها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی دانست.

وی به پرهیز از بزرگنمایی در اطلاع رسانی توصیه و ادامه داد: اگر بتوانیم اقدامات و خدمات دولت و نظام را به خوبی و شکل ملموس و همراهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو برای هیچ

هیاهو برای هیچ