مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-17سياسي

لایحه عفاف و حجاب خارج از نوبت در مجلس بررسی می شود


لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی خارج از نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر خود، گفت: مطالبه مردم تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب است تا به سرنوشت فضای مجازی مبتلا نشود.

مواد افزوده شده به این لایحه باعث می شود که زمان بررسی طولانی شود و مطالبه مردم این است که این لایحه زودتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی خطاب به رییس مجلس، گفت: آقای قالیباف شما تجربه تقویت نیروی انتظامی را دارید، ما باید قدرت را به نیروی انتظامی داده و دستگاه قضا باید پای کار بیاید تا با مختصرترین قوانین، جامعه را کنترل کنیم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، اظهار داشت: شکی نیست که لایحه قضایی ارسال شده موضوع مهمی است و به دلیل همین اهمیت با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

ما در مجلس بحث کردیم که باید همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، قضایی و آموزشی این لایحه مورد توجه قرار گرفته و دستگاه های مختلف هم وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون فرهنگی درباره وظایف دستگاه ها در اجرای قوانین مربوط به حجاب اظهار کرد: طبق گزارش کمیسیون فرهنگی 31 دستگاه به وظایف قانونی خود عمل نکرده که یک بخشی از آن به این موضوع بر می گشت که صراحتی در قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه عفاف و حجاب خارج از نوبت در مجلس بررسی می شود

لایحه عفاف و حجاب خارج از نوبت در مجلس بررسی می شود